تاریخ انتشار: جمعه 1403/01/17 - 09:31
کد خبر: 500523

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) به مناسبت روز قدس

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) به مناسبت روز قدس

 رژیم جعلی اسرائیل از درون پاشیده است؛ زیرا تابوی اقتصاد پر‌رونق آن‌ها نیز مدت‌هاست شکسته شده است و دیگر قدرت اقناع افکارعمومی در پذیرش این مخلوق منحوس را ندارند. همچنین دولتمردان‌شان در جامعه نژاد‌پرست خودشان هم منفورند. نمونه دیگر آن را در حملات زمینی به غزه شاهد هستیم که توسط مبارزان مقاومت ضربه سختی به آنها وارد شده است و این ناکامی موجب شد تا بار دیگر صدای طبل رسوایی‌شان در عالم بپیچد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح زیر می‌خوانید: 

بِسمِ‌ اللهِ الرحمن الرحیم 
امام خمینی(ره): فلسطین پارۀ تن جهان اسلام است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، به عنوان روز جهانی قدس نامیده شد. 

این یادگار با ارزش، نماد ائتلاف و اتحاد امت‌های اسلامی جهان جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل است. کشور‌های غربی که ادعایشان در دفاع از حقوق‌ بشر گوش جهانیان را کر کرده است؛ همواره از جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی نموده‌اند و این موضوعی انکار نا‌پذیر است که تمام جهانیان شاهدند. 

امروز غزه به نماد مقاومت تبدیل شده است؛ مظلوم اما مقتدر، فلسطینیان در برابر رژیم شیطان‌سیرت و نسل‌کش صهیونیستی ایستاده‌اند‌ و بانگ عدالت‌خواهی و استقلال‌طلبی را در سراسر عالم به صدا درآوردند. 
در حملات پیاپی به مردم غزه، حامیان این رژیم و در رأس آن ایالت متحده آمریکا با رأی ممتنع به قطعنامه آتش‌بس غزه، نه تنها از این جنگ جلو‌گیری نکردند بلکه به عنوان بزرگترین مدعی حمایت از حقوق‌بشر، خود تبدیل به بزرگترین ناقض حقوق بشر شده‌ است.
در این مدت که رژیم غاصب صهیونیستی هرگونه جنایات هولناکی را در غزه به سرانجام رسانده، کشور‌هایی مانند امارات، ترکیه، قطر و.. به عنوان جوامع اسلامی، اکنون که پای منفعتشان به میان آمده روزه سکوت گرفته‌اند و تنها با محکوم کردن این جنایات به یک پیام و بیانیه آن هم مقطعی و از روی رفع تکلیفی بسنده کرده‌اند.

این حملات ددمنشانه، به‌خاطر شکست اسرائیل از نیرو‌های مقاومت در عملیات سهمگین طوفان‌الاقصی بود و چون توان جبران‌ آن را نداشتند دست به چنین جنایات عظیمی زده‌اند؛ این درحالی‌ است که رژیم صهیونیستی سال‌هاست بی‌پروا علیه مردم بی‌گناه غزه ظلم روا داشته و هرگز دست از جنایات ظالمانه خود برنداشته‌اند.

 رژیم جعلی اسرائیل از درون پاشیده است؛ زیرا تابوی اقتصاد پر‌رونق آن‌ها نیز مدت‌هاست شکسته شده است و دیگر قدرت اقناع افکارعمومی در پذیرش این مخلوق منحوس را ندارند. همچنین دولتمردان‌شان در جامعه نژاد‌پرست خودشان هم منفورند. نمونه دیگر آن را در حملات زمینی به غزه شاهد هستیم که توسط مبارزان مقاومت ضربه سختی به آنها وارد شده است و این ناکامی موجب شد تا بار دیگر صدای طبل رسوایی‌شان در عالم بپیچد. این رژیم سفاک در حال دست و پا زدن در منجلابی است که برای خود ترتیب داده است. آخرین حربه خود را با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به کار بست. حال باید بدانند که شکستی مفتضحانه در انتظارشان می‌باشد. 

کشور‌های عربی و اسلامی باید به وظیفه خود در قبال کشور مسلمان فلسطین عمل کنند؛ هرچند که برخی حکومت‌ها در این ایام که غزه غرق در خاک و خون است برای صهیونیست‌ها فرش قرمز پهن می‌کنند و خود‌خواسته در خوابی عمیق به سر می‌برند که با این کارشان غیرت دینی و اسلامی خود را زیرسوال برده‌اند. آمریکا با اتحاد کشور‌های اسلامی نمی‌تواند بیش از این دست رژیم صهیونیستی را برای انجام جنایات باز کند. قطع روابط سیاسی و اقتصادی کشور‌های مسلمان با رژیم صهیونیستی یکی از راه‌های موجود جهت تسریع پایان جنگ و سقوط اسرائیل می‌باشد.

 روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند. لذا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه‌ طباطبائی(ره) ضمن دعوت از آحاد مردم غیور و مسلمان ایران و جهان با حضور در این روز بزرگ، بار دیگر در صحنه حاضر شده و انزجار خود از رژیم قاتل صهیونیست را ابراز کنند. همچنین همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام نمایند.
وَلَا یَطَـُٔونَ مَوۡطِئٗا یَغِیظُ ٱلۡکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنۡ عَدُوّٖ نَّیۡلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُم بِهِۦ عَمَلٞ صَٰلِحٌۚ

«...و در هیچ مکانى که کافران را به خشم مى‌آورد، قدم نمى‌گذارند...مگر آنکه به پاداش هر یک از آنان عمل شایسته‌اى در پروندۀ آنان ثبت مى‌شود. آیه ۱۲۰ سوره توبه» ان‌شاءالله به فضل الهی فتح قدس به زودی محقق خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top